Bratara gotica tourquoise

16387362_244263499356802_6055182242947271491_n

Aseara mi se deschisese apetitul de bijuterit.Era inevitabil ca voi crea ceva pe nuante tourquoise.Nici nu e dificil,mai ales ca tot ce mi-am cumparat ca materiale prime pentru confectionat bijuterii ,sunt predominant verzi,albastre sau tourquoise.Damblaua mea ! ( probabil obsesia e din cauza astmului meu).Ah,ce ti-e si cu psihologia asta a culorilor…

petroschi-bianca-1

Gasisem pe la Casa Retro niste nasturi ,pe care imi pusesem ochii precum o cotofana.Trei din ei au fost de-a dreptul irezistibili,asa ca trebuia sa-i folosesc numaidecat.

petroschi-bianca-2

Am prins in compozitia mea,simetric,de o parte si de alta a nasturelui mare ,niste margele de sticla crackle,ca sa alternez intre opac si transparent.Cei 3 nasturi,i-am imbracat in niste charmuri din bronz ca niste dantelute,pentru un efect antic.

petroschi-bianca-3

petroschi-bianca-4

Am ales o inchizatoare sub forma de frunza de mari dimensiuni ,pentru ca mi-a placut sa pastrez nota grandioasa pana la final si mi s-a parut ca armonizeaza cu restul.

petroschi-bianca-5

petroschi-bianca-6

Am camuflat gaurelele de la nasturi cu strasuri,desi aproape ca-mi venea sa le las la vedere.

petroschi-bianca-7

petroschi-bianca-8

petroschi-bianca-9

A iesit o bratara exact pe sufletul meu,inspirata de tehnicile folosite de cei de la Vintaj ,de care m-am atasat iremediabil.

petroschi-bianca-10

petroschi-bianca-11

petroschi-bianca-12

petroschi-bianca-13

petroschi-bianca-14

petroschi-bianca-15

petroschi-bianca-16

petroschi-bianca-17

petroschi-bianca-18

petroschi-bianca-19

petroschi-bianca-20

petroschi-bianca-21

petroschi-bianca-22

petroschi-bianca-23

petroschi-bianca-24

petroschi-bianca-25

Lasă un răspuns

