Talismane de Martisor

Petroschi Bianca (1)

M-a rugat o prietena de-a noastra veche de familie,cu care ne cunoastem de cand eram eu copil,sa-i fac niste bratari ,pe care sa le poarte ca talisman ,pentru noroc.Pentru ca am avut atelierul vraiste ,zilele astea,am rugat-o pe mama sa le faca ea.

Azi dimineata,in ultimul moment,m-am pus si eu pe treaba,si totusi am creat una.Cu ocazia asta,prietena noastra va avea bratari in stiluri diferite,cu amprenta fiecareia dintre noi,sa le adapteze la diverse tinute vestimentare,in gama cromatica aleasa de ea. Si pentru ca asa e frumos,i-am creat si 2 ambalaje pe masura.

Petroschi Bianca (2)

Bratara stil Vintaj ( cu margele de Coral rosu si 2 piese Kato Clay),by Petroschi Bianca

Petroschi Bianca (3)

Petroschi Bianca (4)

Petroschi Bianca (5)

Petroschi Bianca (6)

Bratari stil Shamballa,by Viorica Petroschi

Petroschi Bianca (7)

Petroschi Bianca (8)

Petroschi Bianca (9)

Petroschi Bianca (10)

Petroschi Bianca (11)

Petroschi Bianca (12)

Petroschi Bianca (13)

Petroschi Bianca (14)

Puteti sa vizitati pagina de facebook a mamei,Ibi’s Creations ,daca doriti sa vedeti bijuterii handmade,unicate, create de ea.

Lasă un răspuns

