Forest fragrance

Petroschi bianca (15)

Prin august,anul acesta, intr-un alt articol de-al meu,VINTAJ PATINA – CUPRU ERODAT ,va aratasem ce embellishment-uri deosebite se pot realiza din tabla embosata cu ajutorul matritelor marca Vintaj,si ce efecte spectaculoase se pot obtine cu ajutorul patinelor Vintaj.

petroschi-bianca-13

petroschi-bianca-14

petroschi-bianca-34

Zilele trecute,lucram ceva felicitari,si m-am gandit ca ,la una din ele s-ar cere un astfel de accesoriu.Mi-am scos pe masa arsenalul,si m-am lasat asa tare dusa de val,ca pana la urma , mi-a iesit un cercel.Hmmm,culmea,cand ma uitasem in oglinda arata prea bine ca sa nu duc ideea pana la capat.Asa a ramas felicitarea mea fara accesoriul planuit,si ,din aproape in aproape se contura perechea de cercei,la care mai adaugam ,pe rand,cate ceva…

Petroschi bianca (9)

Petroschi bianca (10)

Petroschi bianca (11)

Petroschi bianca (12)

Petroschi bianca (13)

Petroschi bianca (1)

Petroschi bianca (2)

Petroschi bianca (23)

Petroschi bianca (3)

Petroschi bianca (5)

Petroschi bianca (6)

Petroschi bianca (7)

Petroschi bianca (8)

Petroschi bianca (22)

Ajunsesem la punctul la care se cerea si un colier,si astfel trebuia acum sa gandesc un set.Am scormonit in borcanelul meu cu table embosate ,pe care le pusesem bine,ca stiam c-o sa le vina randul,si am gasit ca cel mai potrivit ar fi pandantivul din imaginile ce urmeaza..

Petroschi bianca (14)

Petroschi bianca (16)

Petroschi bianca (17)

Petroschi bianca (18)

Petroschi bianca (19)

Petroschi bianca (20)

Petroschi bianca (21)

Am adaugat cateva elemente de legatura,si s-a conturat frumos si colierul.Ma tem ca nu am sa ma opresc aici,si am sa incropesc si bratara.

Cu ocazia asta,va ofer si voua un sabon sinpatic si usor de facut,din care sa confectionati si voi,care vreti,un suport de prezentare ,ca cel din pozele mele.Nu trebuie decat sa dati click pe poza ,ca sa se mareasca,salvati pe calculatorul vostru,printati si transpuneti pe un carton.

Petroschi bianca (4)

Lasă un răspuns

