Transfer de imagini si decoupage pe bratari din lemn

Petroschi Bianca   (37)

 

Petroschi Bianca   (38)

Petroschi Bianca   (36)

Petroschi Bianca   (2)

Pentru ca vremea m-a imbiat,mi-am mutat atelierul in curte.Imi place la nebunie sa lucrez afara.M-am asezat la umbra unui visin,pasarelele m-au acompaniat in triluri,iar cateii si pisica ,animalutele mele dragi,au venit si ele langa mine ,sa nu ma simt singura.

Petroschi Bianca   (1)

Mi-am insirat pe masuta materialele,si am inceput sa dau pe bratarile din lemn primul strat cu acrilic alb,cu rol de grund.

Petroschi Bianca   (3)

Petroschi Bianca   (4)

Petroschi Bianca   (5)

Petroschi Bianca   (6)

Petroschi Bianca   (7)

Petroschi Bianca   (8)

Dupa uscare,suprafata mea de lucru era perfect pregatita pentru prima tehnica: transferul de imagine.

Petroschi Bianca   (9)

Petroschi Bianca   (10)

De fiecare data cand o abordez ,sunt la del de fascinata de aceasta tehnica.Rezultatul e atat de expresiv,ca-ti da fiori.

Petroschi Bianca   (11)

Petroschi Bianca   (12)

Petroschi Bianca   (13)

Petroschi Bianca   (14)

Am impartit bratarile,pe o parte din ele le-am rezervat pentru transfer de imagine,iar pe altele am aplicat tehnica decoupage.

Petroschi Bianca   (15)

In cazul de fata am preferat sa folosesc hartia de orez.Intre timp s-a intarit gelul de transfer,si am inceput sa curat stratul de hartie.

Petroschi Bianca   (17)

Petroschi Bianca   (16)

Petroschi Bianca   (18)

Petroschi Bianca   (19)

Petroschi Bianca   (20)

Petroschi Bianca   (21)

Petroschi Bianca   (22)

Petroschi Bianca   (24)

Petroschi Bianca   (23)

Petroschi Bianca   (25)

Pe bratarile mai mari,spatiul mi-a permins chiar sa combin cele 2 tehnici.

Petroschi Bianca   (26)

Petroschi Bianca   (27)

Petroschi Bianca   (28)

Petroschi Bianca   (29)

Petroschi Bianca   (30)

La fiecare etapa de lucru,as fi putut sa ma opresc,si sa consider lucrarea finalizata.Bratarile aratau excelent si asa.Insa am vrut sa mai adaug si cateva accente stampilate,si sa folosesc si contur liner.Cred ca daca as fi avut pe masa 100 de bratari,le-as fi decorat intr-o suflare, am lucrat cu atata placere,incat timpul a stat in loc.

Petroschi Bianca   (39)

Petroschi Bianca   (40)

Petroschi Bianca   (41)

Pe borduri,am aplicat o patina cu bronz acrilic,apoi am inceput sa ma joc cu elemente decorative in relief realizate cu ajutorul contur liner-ului.

Petroschi Bianca   (42)

Petroschi Bianca   (43)

Cele mai frumoase rezultate se obtin atunci cand lucram in mai multe tehnici.

Petroschi Bianca   (44)

Petroschi Bianca   (45)

Petroschi Bianca   (46)

Petroschi Bianca   (47)

Petroschi Bianca   (48)

Petroschi Bianca   (49)

Petroschi Bianca   (50)

Petroschi Bianca   (51)

Petroschi Bianca   (52)

Petroschi Bianca   (53)

Ramane sa va spuneti si voi parerea,daca va place sau nu,ceea ce a iesit.Mie personal imi place,si port bratarile cu mare drag.

Petroschi Bianca   (32)

Petroschi Bianca   (31)

Petroschi Bianca   (33)

Petroschi Bianca   (34)

Petroschi Bianca   (35)

Petroschi Bianca   (54)

Petroschi Bianca   (55)

Petroschi Bianca   (56)

Petroschi Bianca   (57)

Petroschi Bianca   (58)

Petroschi Bianca   (59)

Petroschi Bianca   (60)

 

Petroschi Bianca   (61)

 

Petroschi Bianca   (62)

Petroschi Bianca   (63)

Petroschi Bianca   (64)

Petroschi Bianca   (65)

Petroschi Bianca   (66)

Petroschi Bianca   (67)

Lasă un răspuns

