Suveniruri romanesti

Petroschi Bianca (2)

Nu ma mai satur de folclorul romanesc.Este o sursa imensa de inspiratie,pentru atat de multe domenii artistice,incat nu mi-ar ajunge o viata,sa dezvolt si sa aplic in diverse idei.

Petroschi Bianca (1)

Fara sa-mi fi planuit nimic dinainte,dintr-o joaca,am ajuns sa creez niste suveniruri unicate,speciale si atragatoare.Mi se paruse ca seturile mele de bijuterii din fimo si cernit aveau nevoie de o cutiuta,si atunci m-am gandit sa adaptez decorul cu continutul.Acum ca am inceput,va fi greu sa ma mai opresc,o vreme.Clar ca va trebui sa-mi fac un stoc de cutiute,de la Art Hobby Creativ Targu Mures, pana nu m-oi trezi ca le luati voi pe toate,inaintea mea.

Petroschi Bianca (3)

Petroschi Bianca (4)

Petroschi Bianca (5)

Petroschi Bianca (6)

Petroschi Bianca (7)

Petroschi Bianca (8)

Petroschi Bianca (9)

Petroschi Bianca (10)

Petroschi Bianca (11)

Petroschi Bianca (12)

Petroschi Bianca (13)

Petroschi Bianca (14)

Petroschi Bianca (15)

Petroschi Bianca (16)

Petroschi Bianca (17)

Un răspuns la „Suveniruri romanesti

  1. Pingback: Suvenir de Dragobete | Bianca Deco Holidays·

Lasă un răspuns

