Melt my day

Petroschi Bianca (26)

Melting art made my day.( Melting art mi-a facut ziua frumoasa )

Desi in perioada aceasta nu prea stau bine cu timpul ,am reusit sa-l pacalesc,si sa fur un moment, sa ma joc si sa experimentez cu produsele pentru melting art,de la Craft Mall.Chiar si pentru mine este un teritoriu nou,pe care acum il descopar si-l explorez,si sper sa-l si cuceresc cat de repede.Si pentru ca nu imi plac lucrurile ,asa ,simple,m-am gandit sa-mi complic existenta,incercand sa combin materiale si tehnici,si sa gresesc cate o” imperfectiune perfecta”,vorba lui Tim Holtz.

Nici de data aceasta nu m-am desprins de pasta cu uscare la aer,si de stampile.Prin smaltuirea lor,cu UTEE ,si pigmentarea cu Heat It Ink , am fost foarte aproape de teracotele pictate si smaltuite medievale,fata de care am un sentiment greu de descris.

Petroschi Bianca (1)

Petroschi Bianca (2)

Petroschi Bianca (3)

Arderea pastei de modelaj da o rezistenta mai mare materialului,daca folositi Melting pot-ul pentru acest lucru,va sfatuiesc s-o faceti cu ajutorul covorasului special non adeziv .

Petroschi Bianca (4)

Petroschi Bianca (5)

Petroschi Bianca (6)

Am presarat Distress Powder peste forma modelata,am adaugat cate o picatura de tus rezistent la temperaturi inalte ,am presarat deasupra Utee transparent,am pus capacul si am lasat la topit,verificand din cand in cand.

Petroschi Bianca (7)

Petroschi Bianca (8)

Petroschi Bianca (9)

Petroschi Bianca (10)

Petroschi Bianca (11)

Pastele de modelaj cu uscare la aer  seamana destul de mult cu ipsosul,( mai ales cele cu continut de caolin), iar la temperatura ridicata ( 150 – 170 grade C),degaja gaze ( nepericuloase ) ,care formeaza bule in stratul de utee.Acestea,daca nu se sparg de la sine,dupa ce scoateti din Melting Pot,puteti sa le remodelati ,si sa  nivelati suprafata,folosind un pistol cu aer fierbinte ( heat gun).De asemenea,cu ajutorul pistolului,puteti indeparta excesul nedorit de utee.

Petroschi Bianca (12)

Petroschi Bianca (13)

Petroschi Bianca (14)

Petroschi Bianca (15)

Petroschi Bianca (16)

Petroschi Bianca (17)

Nu uitati sa tineti cont de faptul ca tusurile Ranger ,Heat it Ink sunt super concentrate,si e nevoie de extrem de putin pentru a colora Utee-ul.

Petroschi Bianca (18)

Petroschi Bianca (19)

Petroschi Bianca (20)

Petroschi Bianca (21)

Petroschi Bianca (22)

Petroschi Bianca (23)

Petroschi Bianca (24)

Petroschi Bianca (25)

Imi doresc sa-mi perfectionez aceasta tehnica,este exceptionala,si imi deschide noi orizonturi in dezvoltarea creativitatii.

Incercati si voi !

Un răspuns la „Melt my day

  1. Pingback: Fulgi din lut | Bianca Deco Holidays·

Lasă un răspuns

