Guardian Angel – necklace

Petroschi Bianca  (9)

Petroschi Bianca  (8)

Cand vine vorba de produsele Vintaj,nu ma mai satur sa creez. Este incredibil cata inspiratie imi transmit toate aceste produse.Nici macar nu depun un efort pentru a gandi un model nou,de fiecare data.Ma simt fermecata de matrite ,de blank-uri si unelte ,de metodele de lucru.Mi-e drag sa lucrez cu ele.

Petroschi Bianca  (13)

Nu va spun cate idei au dat navala in mintea mea,doar uitandu-ma la elementele superbe de pe matrita de embosare Fern Fronds .

Petroschi Bianca  (4)

Petroschi Bianca  (10)

Petroschi Bianca  (11)

Petroschi Bianca  (12)

Petroschi Bianca  (14)

Petroschi Bianca  (15)

Petroschi Bianca  (16)

Petroschi Bianca  (17)

Am propus din nou transferul de imagine,pentru ca imi place tehnica,si pentru a va arata inca un material -suport ,la care puteti folosi adezivul Stix 2 anything  Hobby & Craft PVA GLUE .Eu fac parte din categoria oamenilor pe care ,nimic nu ma convinge de un lucru,pana nu incerc,pana nu testez.Iar daca sustin ca acel lucru merita atentie,nu o fac fara sa fie asa.

Petroschi Bianca  (18)

Petroschi Bianca  (19)

Blank-urile Vintaj sunt pentru mine ca piatra inca necioplita.In fiecare model,vad un crampei de viata.

Petroschi Bianca  (1)

Petroschi Bianca  (2)

Petroschi Bianca  (3)

Petroschi Bianca  (5)

Petroschi Bianca  (6)

Petroschi Bianca  (7)

Am inceput sa port pe strada bijuteriile create de mine cu produse Vintaj,si sa stiti ca atrag interesul trecatorilor.

Multumim pentru produse Craft Mall.

Urmariti tutorialul video ,pentru a vedea etapele de lucru:

Un răspuns la „Guardian Angel – necklace

  1. Este deosebit de frumos Bianca draga si acest tutorial.Uimitor cate se pot face si din metal!
    Iar modele Vintaj chear sunt superbe,si eu le folosesc des la pozele mele virtuale.Mii de felicitari pentru minunatiile pe care le faci.Multumesc ca ne inveti atatea lucruri frumoase.Pupici cu drag.

    Apreciază

Lasă un răspuns

