Moonlit Night

Petroschi Bianca- Moonlit Night (1)

Matrita Sizzix DecoEmboss – Moonlit Night,mi-a provocat astazi imaginatia ,intr-un mod pe care,probabil, il puteti intelege dupa ce o achizitionati si voi.De data aceasta am folosit pasta polimerica ,pe care am amprentat-o in diverse zone din matrita,insa,daca as fi avut mai mult timp la dispozitie,incercam si cu alte materiale.

Fiecare bucatica realizata astfel,are o poveste in miniatura.Deja ,parca si vad unde s-ar potrivi mai bine…Imi vine sa le pun in caseta pentru bijuterii,dar sertarul cu embellishment-uri pentru scrapbooking nu ma lasa.As crea un clopotel de vant ,cu inspiratie tribala,dar se potrivesc prea bine cu decorurile mele pentru Halloween.As crea o carte pop-up pentru copii,in care bufnita sa prinda viata,dar ceasului meu de perete,pe tema de toamna ii lipseste ceva…

Asa …imi dau seama ca am facut prea putine medalioane.

Petroschi Bianca- Moonlit Night (2)

Ma intreb ,voi, ce alte idei ati mai avea,ce minunatii ati mai face ,daca ati avea asemenea matrite …

657658-Matrita-Sizzix-DecoEmboss-Moonlit-Night-0

Petroschi Bianca- Moonlit Night (3)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (4)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (5)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (6)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (7)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (8)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (9)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (10)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (11)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (12)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (14)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (15)

Petroschi Bianca- Moonlit Night (16)

Va doresc o noapte cu luna plina,ca-n povesti !

Matritele Deco Etch si Deco Emboss sunt compatibile cu masinile de taiere si embosare Big Shot , Big Kick, Vagabond sau Big Shot Pro,si le puteti achizitiona prin comenzi online din magazinul Craft Mall .

Lasă un răspuns

